اینترنت ازدواج نو

يبوست جنسي

س- من بشدت و به شدت با رواج ازدواج موقت مخالفم چون باعث ميشود كه پسرها ديگر به فكر ازدواج دائم نباشند و مشكل خودشان را موقتي حل كنند. فكر نميكنيد با اين چيزهايي كه مينويسيد روند ازدواج دائم از اين كه هست هم كمتر شود؟




ج- معمولا غربيها از زمان انقلاب صنعتي به اينطرف اين مشكل را دارند كه هر اختراع جديدي به بازار مي‌آيد نگران آن هستند كه بازار صنعت قبلي كساد شود، ولي بعد در اغلب موارد ميبينند محصول جديد موجب جلب خيل عظيمي از مشتريان به اين سوي بازار گرديد و به نفع همه شد (Synergy). يك مشكل عمده در جمع كثيري از جوانان ما در عصر حاضر اين است كه بعلت عدم برخورداري از زندگي جنسي طبيعي و پويا مدتهاست چراغ ميل و رغبت جنسي در درونشان به خاموشي گراييده، و همين عامل مهمي است در بالا رفتن سن ازدواج يا مجرد ماندنشان تا آخر عمر. ازدواج موقت عامل مهمي خواهد بود كه جرقهء‌ لازم را بزند و نعمات فراموش شدهء خداي تبارك و تعالي را به يادشان بياورد و يبوستشان را به پويايي و تكاپو تبديل كند. اينطوري هم ازدواج دائم زياد ميشود و هم ازدواج موقت خواهيم داشت و هم تنعم و برخورداري جنسي در كل مجموعه بالا ميرود. به خدا توكل كنيد و من يتوكل علي الله فهو حسبُه.

هیچ نظری موجود نیست:

1. شما الان در يكي از صفحات فرعي وبلاگ هستيد، براي ديدن كل مطالب روي پيوند "صفحه اصلي"‌ يا اينجا http://ezdevajeno.blogspot.com كليك كنيد.

2. بوسيلهء پاكت سفيد كوچيك آخر متن كه روش علامت فلش داره ميتونيد هر كدوم از مطالب رو كه دوست داريد به آدرس ايميل ديگران ارسال كنيد.