اینترنت ازدواج نو

چوب دو سر

س- شما كه ميگوييد فرهنگ تك همسري و ازدواج دائم در غرب باعث محروميت جنسي شده، به نظر من با توجه به چيزهايي كه شنيده‌ايم و در فيلمهايشان ميبينيم اينطور نيست و برخورداري جنسي در غربيها خيلي بيشتر از ماست! فكر نميكنيد اشتباهي شده؟


ج- اينكه برخورداري جنسي در بين جوانان مجرد غربي خيلي بيشتر از ايران فعلي است درست است چون آنها با وجود اينكه سيكس بعد از ازدواج را فقط به چارچوب خانواده و همسر دائم محدود كرده اند ولي براي دوران قبل از ازدواج آزادي بسيار زيادي قائل شده اند كه وصفش را همانطور كه گفتيد ديده ايد و شنيده ايد (كه اشكالات زيادي هم دارد). از سوي ديگر اسلام هرگونه روابط جنسي بدون ازدواج را جايز نميداند ولي در چارچوب ازدواج از لحاظ اسلامي شما ميتوانيد از تنوع و تعدد ازدواجهاي موقت بعلاوه كنيز و غلام و چند همسري و غيره و غيره برخوردار شويد ( اين است كه تنوع برخورداري جنسي در اسلام خيلي بيشتر است) جالب اين است كه الگوي اسلامي هم از مدل ايراني فعلي خيلي خيلي بهتر است. در جامعهء‌ ايراني فعلي، ما براي قبل از ازدواج روش اسلامي را اتخاذ كرده ايم (لذا رابطهء قبل از ازدواج نداريم) و براي بعد از ازدواج روش غربي را (و لذا تنوع و تعدد بعد از ازدواج نداريم) و نتيجه اش شده محروميت هم قبل و هم بعد از ازدواج.

هیچ نظری موجود نیست:

1. شما الان در يكي از صفحات فرعي وبلاگ هستيد، براي ديدن كل مطالب روي پيوند "صفحه اصلي"‌ يا اينجا http://ezdevajeno.blogspot.com كليك كنيد.

2. بوسيلهء پاكت سفيد كوچيك آخر متن كه روش علامت فلش داره ميتونيد هر كدوم از مطالب رو كه دوست داريد به آدرس ايميل ديگران ارسال كنيد.