اینترنت ازدواج نو

اول يا آخر؟

س- سيكس آخر مسير است يا اول مسير؟




ج- در روش تك همسري اگر مرد از هر لحاظ مرد خوبي باشد و اگر زن از هرلحاظ زن خوبي باشد و اگر آشنايي از طريق مناسب انجام شده باشد و اگر يكي از طرفين مرتكب تند روي در ابتداي آشنايي نشده باشد و اگر اخلاقهايشان با هم جور دربيايد و اگر والدين اعتراض جدي نداشته باشند و اگر شرايط مالي مناسب فراهم باشد و اگر وضعيت شغلي تثبيت شده اي داشته باشند و اگر مشكل مسكن حل شده باشد و اگر مقدمات جشن بطور مناسب فراهم گردد و اگر... واگر... آنگاه احتمالا شخصي از اين جنس از لذت هم آغوشي با شخصي از آن جنس برخوردار خواهد شد! در اين روش ما پيش پاي يك نياز اساسي، صد پيشنياز حل شدني و حل نشدني قرار داده ايم ضمن اينكه بيشتر تصميمات در طي اين مراحل چون تحت الشعاع كمبود جنسي است ميتواند نابخردانه باشد. حال آنكه در ازدواج موقت نياز در ابتداي كار حل ميشود، بعد از آن آنچه ميماند عقل سليم مبتني بر شناخت است و همكاري سالم.

هیچ نظری موجود نیست:

1. شما الان در يكي از صفحات فرعي وبلاگ هستيد، براي ديدن كل مطالب روي پيوند "صفحه اصلي"‌ يا اينجا http://ezdevajeno.blogspot.com كليك كنيد.

2. بوسيلهء پاكت سفيد كوچيك آخر متن كه روش علامت فلش داره ميتونيد هر كدوم از مطالب رو كه دوست داريد به آدرس ايميل ديگران ارسال كنيد.